JKP „Infostan tehnologije” ažurno odgovaraju na zahteve korisnika koji su upućeni putem e-maila, telefonskih poziva i dopisa, saopštavaju iz ovog gradskog preduzeća.
Sve veći broj korisnika obraća se našem preduzeću putem e-maila. Na sve zahteve i reklamacije u vezi računa objedinjene naplate dobijene elektronskom poštom odgovara se u zakonski propisanom roku, pa na taj način građani dobijaju sve neophodne informacije o računu objedinjene naplate, ne gubeći vreme na dolazak u filijale. Svaka radna jedinica JKP „Infostan tehnologije” na teritoriji svih gradskih opština ima svoju e-mail adresu dostupnu za korisnike. Naše preduzeće u zakonskom roku odgovara i na sve dobijene dopise, kažu u „Infostanu”.
U saopštenju se navodi da građani uredno dobijaju informacije o računima i pozivom brojeva telefona Kontakt centra.
Iako je broj poziva uvećan u periodu prispeća računa na kućne adrese, trudimo se da odgovorimo na pozive i zahteve. U prethodnom periodu uočene su male tehničke poteškoće u prijemu poziva, koje uspešno prevazilazimo, zbog čega se izvinjavamo korisnicima i zahvaljujemo na strpljenju. Podsećamo da korisnici na sajtu preduzeća u delu „On line” upit stanja imaju pristup elektronskim kopijama računa, koje mogu da odštampaju i izvrše uplatu ne čekajući da im račun stigne redovnom poštom, pored čega imaju uvid u prethodne uplate po računima, kaže se u saopštenju „Infostana”.
Izvor: Beoinfo