Gradonačelnik Beograda Siniša Mali obišao je danas JP „Gradsko stambeno” i tom prilikom istakao da je ovo preduzeće jedno od najvažnijih u komunalnom sistemu grada Beograda.
Događaju su prisustvovali pomoćnik gradonačelnika Borko Milosavljević i direktor „Gradskog stambenog” Nikola Kovačević.
Mali je rekao da mu je bila želja da sa zaposlenima porazgovara o strategiji, viziji i trenutnom poslovanju preduzeća, naročito zbog novog zakona o stanovanju, kao i zbog svih promena koje taj zakon zahteva, posebno u pitanju upravnika zgrada.
On je istakao da JP „Gradsko stambeno” od pre tri godine nije isto kao danas i zahvalio direktoru i zaposlenima što su od preduzeća koje je pravilo gubitke 2013. godine, došli do onog koje pravi dobit.
– Javno preduzeće „Gradsko stambeno” jedno je od najvažnijih u komunalnom sistemu grada Beograda. Postoji nekoliko projekata po kojima je Beograd postao prepoznatljiv, a to je prevashodno ,,Beograd bez barijera”. „Gradsko stambeno” će u okviru tog projekta do kraja godine završiti 250 prilaza za osobe sa invaliditetom – rekao je gradonačelnik.
On je dodao da je više od 2.200 zgrada dobilo moderno „led” osvetljenje, a više od 6.000 zgrada je obuhvaćeno projektom „Mali projekti Beograda”, zahvaljujući čemu su negde sređene zajedničke prostorije, negde sandučići, stakla, vrata, gelenderi i slično.
– Iz dana u dan dokazujemo da se stvari u Beogradu menjaju. Pokazujemo da su nam detalji podjednako važni koliko i veliki projekti – naveo je Mali.
Kako je dodao, sledeći veliki koraci za „Gradsko stambeno” su energetska efikasnost i sređivanje fasada.
– Samo u ovoj godini preduzeće je uradilo više od stotinu fasada. Po tome i po reakcijama građana vidimo da smo na pravom putu. Cilj nam je da iz godine u godinu povećavamo broj rekonstruisanih fasada, ali ne samo da ih okrečimo i ulepšamo, nego da kroz projekat energetske efikasnosti i „pametnih zgrada”, koje bi radilo ovo preduzeće, dođemo do smanjenja troškova za grejanje, ali i da iskontrolišemo troškove vode. Na taj način bismo, uz manje troškove i povećanje energetske efikasnosti, uticali na povećanje kvaliteta života – objasnio je gradonačelnik.
On je naveo i da insistira na dostupnosti servisnih informacija tokom 24 sata, kao i neprestanom kontaktu između ovog preduzeća, upravitelja zgrada i građana.