Sportski turizam je nešto što je veliki potencijal za Beograd, a na Beogradskom maratonu se svake godine povećava broj učesnika i taj potencijal ne smemo da propustimo – rekao je zamenik gradonačelnika Beograda Andreja Mladenović na konferenciji za novinare povodom 31. Beogradskog maratona 2018. godine i potpisivanja ugovora o poslovnoj saradnji Turističke agencije „Big Blue” i „Beogradskog maratona”.
Mladenović je rekao da je Grad Beograd prošle godine počeo promociju i poseban vid učešća u pripremama za maratonsku trku. Kada dođe april, onda se vidi u jednom danu koliko je napora i truda učinjeno da se trka održi. Meseci pre toga su zaista ispunjeni velikim radom svih da ova manifestacija bude na najvišem mogućem nivou.
– Tokom 2016. godine u dogovoru sa gradonačelnikom Beograda, preduzećem „Beogradski maraton” i Turističkom organizacijom Beograda bili smo prisutni na četiri velika svetska maratona, u Čikagu, Njujorku, Ljubljani i Atini. Na taj način smo promovisali Beogradski maraton, grad Beograd i državu Srbiju. Te posete su bile uspešne i napravljen je veliki broj kontakata na sajmovima koji su prethodili ovim manifestacijama – rekao je Mladenović.
On je istakao da je to način da se promoviše Beograd jednoj ciljnoj grupi, trkačima, ljudima koji se bave rekreativno ili profesionalno trčanjem, kojih je sve više u svetu.
– Takvom aktivnošću se nastavilo i u ovoj godini, jubilarnoj, kada smo na veličanstven način proslavili 30 godina maratona. Imali smo rekordan broj učesnika i dobili mogućnost da promovišemo Beogradski maraton, Beograd i Srbiju sa svetskim i olimpijskim šampionima – rekao je Mladenović.
Direktor „Beogradskog maratona” Dejan Nikolić istakao je da je Beogradski maraton sada na svetskoj turističkoj berzi i dodao da se nada da će ići uzlaznom putanjom kao do sada, a predstavnici turističkih organizacija Beograda i Srbije su se složili da saradnja sa „Beogradskim maratonom” ima višestruke benefite za sve učesnike u organizaciji.
Direktor Turističke agencije „Big Blue” Zoran Arsenović naglasio je da na ovaj način pružaju podršku maratonu svojim potencijalima kroz saradnju sa gradom.
– Pružajući podršku učesnicima maratona obezbeđivanjem smeštaja, transfera do aerodroma, razgledanja grada, izleta, mi promovišemo Beograd i šaljemo lepu sliku o našem gradu i Srbiji – precizirao je Arsenović.