Turistička organizacija Beograda će promovisati aktuelnu turističku ponudu Beograda na ovogodišnjem sajmu turizma PLACE2GO, koji se održava od 17. do 19. marta u Zagrebu.
Međunarodni sajam turizma PLACE2GO održava se po šesti put, ove godine u zagrebačkoj Areni, budući da je nadrastao dosadašnji broj učesnika, izlagača, a samim tim i kvalitet ponude. Od ove godine, usled velikog interesovanja, uveden je i poslovni dan, tokom kog će se odvijati isključivo poslovni sastanci predstavnika turističke industrije iz regiona.
Promocija Beograda kao destinacije za kratki gradski odmor za hrvatsko tržište je od značaja imajući u vidu da su u 2016. godini gosti iz Hrvatske na drugom mestu po broju dolazaka u Beograd, sa pokazateljima daljeg rasta. Učešće na ovom sajmu je prilika za razvoj saradnje sa poslovnim partnerima za hrvatsko tržište, što će biti omogućeno prvog poslovnog dana sajma. Za publiku, individualne posetioce sajma, Turistička organizacija Beograda će promovisati nastupajuće manifestacije, koncerte, festivale, sportske događaje, kao i turističke programe koji su u ponudi u ovoj sezoni.
Očekuje se da sajam PLACE2GO 2017 okupi preko 100 izlagača i više od 20.000 posetilaca, kojima je ulaz na sajam besplatan, saopšteno je iz Turističke organizacije Beograda.