Danas je u .O.S.”Zivomir Savkovic” u Kovacevcu, u okviru akcije BITKA ZA ZNANJE, odrzano prvo online kolo takmicarske lige Kod igranje. Pod mentorskim nadzorom nastavnika Milorada Djordjevica i Gradimira Cokica, ucestvovali su ucenici od 5 do 8 razreda!
Najbolje rezultate postigli su Damnjanovic Stefan, Arambasic Todor, Soskic Veljko, Djuric Aleksandar i Cvetic Vlada! Ekipa od četiri clana ucestvovace krajem maja u sledecem, fizickom kolu!
Platforma na kojoj se zasniva KODigranje je edukativni robot mBot (Bluetooth verzija) koji nudi vrlo jednostavan ulazak u svet robotike, ali omogućava i naprednije korišćenje.
U akciji ucestvuje preko 340 skola u Srbiji i preko 80000 djaka!
Učesnici takmičenja su osnovci od V do VIII razreda, a samo takmičenje će se u drugom polugodištu školske 2016/2017. godine odvijati prema sledećoj dinamici: fizičko kolo lige, onlajn kolo lige i finale takmičenja.
Ucenici su se takmicili u programiranju M bota resavanjm postavljenog zadatka!
Borimo se za stvaranje modernog obrazovnog sistema za decu. Sistema koji je u funkciji kreativnog razvoja naše dece. Sistema koji radi za njih, a ne protiv njih! Naša prva bitka je jasna – izboriti se da naša deca nauče osnove programiranja/kodiranja kroz igru, jer to izvesno jeste put u bolje “sutra”.
KODigranje je akcija u okviru BITKE ZA ZNANJE koja ima za cilj da sve osnovne škole u Srbiji dobiju dovoljan broj nastavnih alata – mBot robota, uz pomoć kojih će deca moći da uče da programiraju. Razumevanje bazičnog programiranja, osim što je deo opismenjavanja za 21. vek, uči decu logičkom razmišljanju, podstiče njihovu kreativnost i što je najvažnije – izgrađuje njihovo samopouzdanje!
Kako bismo motivisali decu da na najbolji mogući način razvijaju svoje potencijale u okviru programa organizujemo i takmičarsku ligu “KODigranje” – mesto gde se umovi najboljih, godištem malih, ali zapravo velikih programera susreću u kreiranju budućnosti.
Takmičarska liga KODigranje je deo akcije KODigranje koja je prva u nizu projekata koji će se sprovoditi u okviru programa Bitka za znanje.
Akcija KODigranje, pored lige uključuje doniranje nastavnih alata – mBot robota, kao i obuku nastavnika.
Cilj KODigranja je da se osnovcima omogući adekvatna edukacija iz oblasti programiranja, robotike i automatike.
Platforma na kojoj se zasniva KODigranje je edukativni robot mBot (Bluetooth verzija) koji nudi vrlo jednostavan ulazak u svet robotike, ali omogućava i naprednije korišćenje.
Učesnici takmičenja su osnovci od V do VIII razreda, a samo takmičenje će se u drugom polugodištu školske 2016/2017. godine odvijati prema sledećoj dinamici: fizičko kolo lige, onlajn kolo lige i finale takmičenja.
Prve discipline programiranja robota u kojima će osnovci odmeriti snage biće: praćenje crte, pronalaženje izgubljenog prijatelja i izbegavanje prepreka.