Gradski menadžer Goran Vesić izjavio je večeras da je u 18 sati pušten saobraćaj na pristupnoj saobraćajnici od Tošinog bunara do Mosta na Adi.
Vesić je gostujući na TV Pink precizirao da je reč o bulevaru sa četiri trake ukupne dužine oko 2,5 kilometara od koji je 500 metara mostovna konstrukcija, takođe oko 500 metara silazak sa mosta i ostalo su „radovi na zemlji”.
Vesić je ukazao da će novim bulevarom građani od Tošinog bunara preko Mosta na Adi do Požeške moći da stignu sa desetak minuta.
-Veoma smo ponosni što smo taj posao završili jer to olakšava život građanima – podvukao je gradski menadžer.
On je dodao da će slični radovi biti urađeni i sa druge strane mosta, od Hipodroma ka Rakovici kao i tunel kroz Topčider i onda će se moći reći da je Most na Adi u punoj funkciji.
Vesić je pozvao građane da daju svoje predloge za ime novog bulevara.
On je najavio da će sutra do 13 časova u parku Milutina Milankovića biti otkriven spomenik tom srpskom velikanu naglasivši da je veoma važno da Beograd neguje kulturu sećanja jer važni ljudi iz srpske istorije ne smeju da budu prepušteni zaboravu.
Vesić je govoreći o rekonstrukciji Bulevara osobođenja od trga Slavije do Autokomande naveo da se ti radovi odvijaju u okviru šireg kompleksa koji uključuju rekonstrukciju Ruzveltove ulice, Bulevara Oslobođenja i samog kružnog toka na Slaviji i naveo da je svako ko se tuda vozio video da je rekonstrukcija bila neophodna.
Gradski menadžer je istakao da radovi na Bulevaru Oslobođenja imaju dve faze i naveo da će radovi biti gotovi 17 oktobra.
-Prvi deo sa leve strane biće završen 28. avgusta, a drugi deo do 22. oktobra, a sam trg Slavija, kružni tok će biti završen 17. oktobra pošto će početi da se radi u narednih mesec dana, ali će biti urađene dve alternativne saobraćajnice iz Mekenzijeve u Beogradsku i u Kralja Milana i iz Nemanjine ulice prema Bulevaru Oslobođenja – naveo je Vesić.
On je rekao da će radovi iz četiri dela na Ruzveltovoj ulici, koji su počeli 20. maja, biti gotovi 16. novembra kada će čitav potez biti u potpunosti uređen.
Vesić je podsetio i da je saobraćaj pušten kod Železničke stanice Prokop navodeći da je u radove koji su uključili kompletne pristupne saobraćajnice, 145 metara mostovske konstrukcije, 770 metara asvalta, četri trake, biciklističku stazu, pešačke staze, mesta za parkiranje, za javni prevoz, utrošeno 429 miliona dinara.
-Prokop je počeo da se radi 1977, pre četrdeset godina, u poslednje tri godine je urađeno više nego za 37 godina i to je nešto što je zaista važno. Prokop će postati naša glavna železnička stanica, posebno jer se stara železnička seli i zbog projekta Beograd na vodi, a ta zgrada ostaće kao kulturno istorijski spomenik – naveo je on.
Vesić je dodao da je jedan od projekata za sledeću godinu i preseljenje autobuske stanice u Blok 42.
On je podsetio i da su pri kraju radovi na “ekološkoj“ garaži na Obilićevom vencu čija je izgradnja koštala 500 miliona, naglasivši da je veoma ponosan na rezultat i da je ubeđen da će garaža biti gotova i pre 1. jula kada je završni rok.
Izvor: Beoinfo