Za realizaciju Programa podrške sprovođenju mera ravnomernog regionalnog razvoja kroz učešće države u ekonomsko-finansijskim podsticajima za zemljoradničke i poljoprivredne zadruge u 2018. godini na celokupnoj teritoriji Republike Srbije, a naročito u Nišavskom, Topličkom, Pirotskom, Jablaničkom, Pčinjskom upravnom okrugu i Autonomnoj Pokrajini Kosovo i Metohija.
Ovim programom se utvrđuju: ciljevi, korisnici i namena bespovratnih sredstava, uslovi , finansijski okvir, neophodna dokumentacija, način objavljivanja konkursa i izbor prijava, način prijavljivanja, zaključivanje ugovora, praćenje realizacije aktivnosti.
Program sprovodi Kabinet ministra bez portfelja zaduženog za regionalni razvoj i rad javnih preduzeća, u saradnji sa jedinicama lokalne samouprave.
Maksimalan predviđen iznos bespovratnih sredstava:
Za novoformirane zadruge 7.500.000,00 dinara
Za stare zadruge 000.000,00 dinara
Za složene zadruge 000.000,00 dinara
Rok za podnošenje prijava je od dana objavljivanja konkusa do 15.08.2018. godine.
Za novoformirane i stare zadruge, a za složene zadruge rok je do 15.09.2018. godine.
Sredstva će se dodeljivati po pristiglim prijavama – do utroška sredstava predviđenih za ovu namenu.
Prijavu sa kompletnom dokumentacijom, u jednom primerku, dostaviti putem pošte, kao preporučenu pošiljku, uz napomenu „Prijava za Konkurs – sredstva za podsticaje zadruga u 2018. godini”, sa punim nazivom i adresom pošiljaoca na poleđini koverte, poslati na adresu:
Vlada Republike Srbije
Kabinet ministra bez portfelja
zaduženog za regionalni razvoj i koordinaciju rada javnih preduzeća
Bulevar Mihajla Pupina 2a, 11070 Novi Beograd
Dodatne informacije
Program i Obrazac prijave se mogu preuzeti elektronskim putem na zvaničnoj internet stranici Kabineta ministra bez portfelja zaduženog za regionalni razvoj i koordinaciju rada javnih preduzeća (www.mbprr.gov.rs).
Za sva pitanja vezana za postupak prijavljivanja na ovaj Konkurs, zainteresovani se mogu obratiti na elektronsku adresu: damir.taljai@mbprr.gov.rs i na telefon broj: 011/31 17 633.